Tuesday, June 11, 2013

[Dom]Propozycja na umeblowanie łazienki

Nie tak dawno pojechałam razem z rodzinką do cioci, która mieszka jakieś 80 km za Warszawą. Dzięki temu mogliśmy upiec 2 pieczenie przy jednym ogniu. Mało tego załapaliśmy się na parodniowy urlop! Stanowczo pragnęłam tych pięciu dni spędzonych na łonie natury. Mało tego miałam okazję zobaczyć nowy dom wujostwa! Byłam bardzo zaaferowana tym, co zobaczę szczególnie, że ciocia jest z zawodu architektem wnętrz i tworzy przepiękne aranżacje! Rzeczywiście włożyła we wnętrze mnóstwo pracy, a całość daje poczucie ciepła i miłości. stanowczo się nie zawiodłam! Najbardziej zachwyciła mnie aczkolwiek łazienka. Była ogromna! Może wydawać się Wam to dziwne, ale marzę o luksusowej wannie. Całość utrzymana była w tonacji czerni i bieli. Wszystko wyeksponowane granitem i marmurem. Z ciekawości aż pokusiłam się, by sprawdzić koszt tego cuda. Pod koniec dnia znalazłam chwilkę dla siebie, więc usiad łam do komputera i sprawdziłam marmury Warszawa. Wybór był ogromny, ale ceny mnie zmroziły. Tak samo było w przypadku: granit Warszawa. Pewna część z nich była w dogodnej cenie, ale akurat nie te użyte u cioci. No cóż, może w życiu nie będzie mnie stać na tak drogą łazienkę, jednakże powzdychać mogę. Zdradzę jednak jeszcze, że to była cudowna kąpiel! tags: łazienka, dom, remont, wystrój wnętrz, aranżacja