Friday, July 12, 2013

[Biuro]Kup regał, ciesz się wygodą przez długi czas!

Jednego razu kilku bandytów napadło na mój sklep. Takie zdarzenie w mojej firmie jest bez precedensu. Biznes ten był co prawda niewielki, ale z techniką i innymi technicznymi gadżetami, sprzętem AGD. Skąd bandyci wiedzieli, że akurat dzisiaj dokonałem zmiany firmę ochroniarską, a następnego dnia miano wprowadzić alarm. Do tego czasu ustawiałem regały na froncie, kiedy wychodziłem z pracy, żeby ciężej się było dostać złodziejom. Kasetki na pieniądze były czymś pierwszym, na co rzucili się bandyci po wejściu do sklepu i staranowaniu wejścia. Kolejnym łupem padło dziesięć telewizorów, gdyż był ten dział zaraz przy wejściu. Potem poszli do sprzętu AGD, gdzie wyszukali dla siebie pralki, chłodziarki i zmywarki. Nie wiem, jak im się udało to wszystko wynieść! Regał któr y zasłaniał drzwi był przecież bardzo ciężki! Skąd wiedzieli, że nie ma alarmu? Straciłem mnóstwo kasy, ale zyskałem doświadczenie. Nie można wierzyć regałom żeliwnym. tags: biuro, wyposażenie, towary