Friday, July 5, 2013

[Sport]Organizacja turnieju siatkarskich

Mój brat od pewnego czasu odgrywa rolę trenera niedużej drużyny siatkówki, która nawet przyzwoicie sobie radzi na różnych turniejach. Bardzo często jeżdżą oni w wolne dni na zgrupowania lub małe zawody organizowane w całym województwie. Należą oni poniekąd do drużyny amatorów, dzięki czemu nie denerwują się i stawiają na dobrą, uczciwą grę we wspólnym gronie. W ostatnim czasie wysłano zapytanie do mojego brata, czy nie zgodzi się zorganizować turnieju dla składów z całej Polski. Długo zastanawiał się nad decyzją. Najpierw zapytał co o tym myśli reszta załogi i czy ja dam mu radę w jakiś sposób pomóc. Akurat znalazłam trochę wolnego czasu, stąd się zgodziłam. Jak już się zdecydowaliśmy, to wypadało znaleźć jakieś hale sportowe. Oczywiście musieliśmy mieć pecha i wszystkie są zajęte. Dobrze, iż wyszperaliśmy przynajmniej 2 otwarte boiska niedaleko lasu, w jakiejś sąsiedniej, niewielkiej miejscowości. W związku z tym otrzymałam bardzo odpowiedzialne zadanie i w moich rękach spoczął wynajem hal namiotowych, gdzie znajdą się szatnie i catering. Jak dobrze, iż moja koleżanka ma swoją firmę, która zajmuje się planowaniem imprez. Idealnie wiedziała co mi potrzeba. Cała ta organizacja wymaga od nas istotnie mnóstwo pracy. Wprawdzie mamy wciąż całe trzy miesiące, ale ten czas za szybko leci... tags: sport, rozrywka, siatkówka, turniej, zawody