Saturday, August 3, 2013

[Motoryzacja]Najlepsze studia w kraju

Szlag! Zawaliłem egzamin wstępny. Koszmar. Tragedia. Co teraz?! Studia odroczone na rok. Co teraz?!! To najlepsza uczelnia w Polsce, wystarczy, że pokażesz papier, że tam studiowałeś i dostajesz pracę od ręki. Tylko 1,5 punktu i miałbym swoje wymarzone miejsce. Cieszyłbym się jak właśnie cieszy się 120 osób. Jakby tego jeszcze było mało, moja mama oznajmiła nam, że odchodzi od ojca, bierze samochód i mówi papa. Po prostu przezabawnie i cudownie. Ale pomyślałem sobie, kto jak to, ale ja dam sobie radę. Dam radę! Do tego wszystkiego moja autoszyba została potraktowana kamykiem. Cztery stówki nie moje. Szlag!! Tu mi się udało. Ojciec powiedział, że zwróci mi kasę za te autoszyby Poznań natomiast okazał się moim nowym miejscem pracy. Mieszkanie raczej szybko uda mi się załatwić, kilka moich znajomych już się tam przeprowadziło pół roku temu. Myślę, że ta firma na prawdę da mi szkołę życia i na kolejnym egzaminie, już nie braknie mi punktów. A matka z ojcem? Może im się jeszcze uda? Byłoby dobrze, żeby się dogadali. Oni osobno?Nie widzę tego. Damy radęęę! Tags:szyba samochodowa, wymiana szyby samochodowej, wymiana przedniej szyby, autoszyby poznań