Saturday, August 3, 2013

[Motoryzacja]Pęknięta szyba

Karol: Hej! Chcesz może jechać nad jezioro w weekend? Pogoda jest wyśmienita na taki wyjazd. Weronika: Chętnie. Zabierzemy kogoś? Do kogo mam dzwonić? Myślisz, że Jarek się skusi? Karol: Zadzwoń do Kuby, Kaśki, Jarka i Anety. Ja spróbuję zabrać ze sobą Krzyśka i jego dziewczynę. Może Ela, jej siostra też by się wybrała. Weronika: Będą nam potrzebne minimum dwa samochody. Słyszałam, że Kubie coś poważnego stało się z przednią szybą. Karol: Tak, racja! Chyba jakiś kamień uderzył mu w szybę i teraz próbuje znaleźć dobry warsztat. Weronika: Ja miałam gdzieś numer do kogoś, kto jest dobry w takich wymianach. Skontaktuję się z kumpelą, ona ma maile i telefony do osób, które się zajmują wymianą części samochodowych. Karol: A zapomniałem, też mam odpowiedni kontakt. Mój ojciec zna gościa, który się zajmuje sprzedażą części samochodowych. Ma też szyby samochodowe Wrocław ma tego naprawdę dość dużo. Weronika: Tak sobie myślę, ile się buli za wymiana szyby kraków jest znany z tego, że nie jest tu tanio. Może tyrknę do tych moich znajomych. Karol: Ok. A ja nawiążę kontakt z Kuba. Domyślam się, że dalej nic nie załatwił, to taki gość. Do obu miast ma tak samo daleko. Weronika: Ok, to ja idę, to do zgadania. Tags:auto szyba, wymiana szyby samochodowej, wymiana przedniej szyby