Sunday, July 7, 2013

[Turystyka]Luksusowy ekwipunek do wspinaczki po górach

Pewien czas temu zjawił się u u nas kolega mojego narzeczonego, który od czasów liceum interesuje się wspinaczką. W Krakowie zatrzymał się tylko na jeden dzień, ale przynajmniej mogliśmy się spotkać i porozmawiać o dawnych czasach. Nieomal całą noc prowadziliśmy długie rozmowy na temat naszego obecnego życia oraz tego, jak nam się powodzi w pracy. Dominik rzecz jasna musiał wspomnieć o swoich górskich wyprawach oraz z ogromnym zapałem chciał nam zaprezentować cały sprzęt. Panowie przepadli dosłownie na całe 40 minut. Już myślałam, że nie wyjdą z tego auta, więc postanowiłam do nich dołączyć. Cały bagażnik zapełniony był najrozmaitszymi rzeczami. Zauważyłam jakieś raki, liny oraz pełno ciuchów Climbing Technology. Muszę przyznać, że kolekcja była rzeczywiście zdumiewająca, lecz ile można o tym opowiadać? Przem ocą zaciągnęłam ich na nader spóźnioną kolację. Później nadszedł czas na sen i odpoczynek przed kolejną podróżą. Szkoda, że mieszkamy na dwóch krańcach Polski i nie możemy tak często się spotykać. Dobrze, że ma zamiar w drodze powrotnej po raz kolejny nas odwiedzić. Przynajmniej chłopcy spędzą ze sobą nieco czasu. Nie istotne co ludzie sądzą i tak uważam, iż panowie są podobnymi plotkarzami jak kobiety. W ostatnim czasie utwierdziłam się w tym przekonaniu. tags: podróże, turystyka, góry, rozrywka, wakacje