Sunday, July 21, 2013

[Turystyka]Wycieczka górska czy też wspinanie na skałki?

Po wielu rozmowach wspólnie z przyjaciółmi doszliśmy do wniosku, że dobrze byłoby pojechać w góry. Powinnam nareszcie zadbać o zgrabną sylwetkę! Pierwszą myślą stały się Bieszczady. Wykonaliśmy więc kilka telefonów, ale niestety wyszło, że wszystkie kwatery są już zarezerwowane. W następnej kolejności padło Zakopane. Wszyscy jednak już już je widzieli i chcieli czegoś bardziej atrakcyjnego, gdzie nie będzie mnóstwa turystów. Do wyboru pozostała nam Wisła oraz Jura Krakowsko-Częstochowska. Z pierwszego pomysłu od razu zrezygnowaliśmy i w ostateczności padło na Jurę. Koledzy stwierdzili, że tamtejsze rejony są istnym rajem jeżeli chodzi o skałki i możliwość wspinaczki. Przy okazji wzmocnimy mięśnie. Przeprowadziliśmy szybkie głosowanie i jak to bywa na moje nieszczęście wygrały skałki. Szkoda jedynie, że nie posiadam do tego profesjonalnego sprzętu. Nigdy nie przewidywałam tego rodzaju akcji. Ubrania nadające się na wyjazd to nie problem, jednak buty wspinaczkowe? Zapytałam o pomoc koleżankę i wspólnie wybrałyśmy się do sklepu sportowego. Zakup obuwia naprawdę mnie zabolał. Przy okazji dokupiłyśmy kilka rzeczy na wyprawę i nie pozostało nic innego, jak wyczekiwać na zbliżający się weekend. Spotkał mnie niestety ogromny pech i w dniu wycieczki rozpętała się straszna burza. Dzień spędziłam więc w mieszkaniu z moimi mało przydatnymi butami... tags: turystyka, wycieczki, sport, góry, sprzęt sportowy