Friday, June 7, 2013

[Rekreacja]Wypad po prezent na urodziny

Już wkrótce mój tata skończy 53 lata. Z tej okazji postanowiliśmy kupić mu jednocześnie coś wyjątkowego, jak i pożytecznego. Pierwsze co nam do głowy wpadło to skórzany notes w mocnej oprawie oraz torba na laptopa, o której tak sporo mówił. Mama jednakże poprosiła nas, żebyśmy się jeszcze odrobinę wstrzymali z ich zakupem, gdyż tata co chwilę zmienia swoje propozycje. Wyczekiwaliśmy praktycznie do ostatniej chwili i podjęliśmy decyzję, że już pora pójść do marketu na zakupy. Oczywiście mój partner nie lubi takiego rodzaju wypraw, gdyż uważa to za stratę czasu i siły. Po godzinie robi się niesłychanie marudny. Niestety dopiero po kilku godzinach natrafiliśmy na rzeczy, które istotnie nas zaintrygowały i jak to zwykle bywa, zadzwoniła mama. Ostatecznie wypadło na plecak turystyczny, po który byliśmy zmuszeni pójść do sklepu sportowego. Nie mam pojęc ia nawet kiedy mój chłopak zaginął w akcji. Ostatecznienaturalnie go znalazłam, wpatrującego się w stół do bilarda. Jakie szczęście, że nasze mieszkanie jest za małe na taki sprzęt. Zapewne wyobrażał sobie, jak z małego pokoju robi miejsce na spotkania z kumplami przy bilardzie i butelce ulubionego piwa. Wróćmy jednak do urodzinowego upominku... Zgadnijcie ile plecaków otrzymał mój tata? Teraz ma zapas na lata. tags: turystyka, sport, rekreacja, akcesoria sportowe, sprzęt turystyczny