Saturday, June 8, 2013

[Zdrowie]Lepsze naturalne sposoby czy tabletki?

Od pewnego czasu nie śpię zbyt dobrze. Prawdopodobnie ma to związek z ciężką i faktycznie stresującą pracą, a cała sytuacja stała się dla mnie uciążliwa. Z początku sądziłam, że trzeba trochę zwolnić, odprężyć się i wszystko wróci do normy. Jak się zapewne domyślacie szybko się przeliczyłam i teraz jestem, jak autentyczna bomba gotowa do wybuchu. W dodatku wszystko mnie drażni. Znajoma z pracy zaleciła mi nawet sprawdzone ziółka na nerwy, które powinny idealnie wpłynąć na moje problemy ze snem. Wiadomo, nie zadziałały. Musiałam znaleźć inny lek na bezsenność. Tylko, że przenigdy ich nie zażywałam, więc teraz nie mam dużego pojęcia na ten temat. W tym celu wybrałam się do lekarza. Cała konsultacja trwała dziesięć minut i lekarz bardzo szybko oznajmił, że to przepracowanie i zapisał tabletki. Jestem osobą nieco podejrzliwą, więc z ciekawości wstukałam w wyszukiwark ę: bezsenność lek. Wynik moich poszukiwań był przerażający. Nie powiem jak wiele przeciwwskazań posiadały te lekarstwa i szkodliwych substancji. Bez zastanowienia wrzuciłam je do kosza na śmieci. Dobrze, że dysponowałam jeszcze ostatnią możliwością, czyli telefonem do mamy. Bez niej bym sobie nie poradziła. Zamówiła mi specjalne, ziołowe środki, których nie dostanę w sklepie. Jak fajnie jest mieć rodzinę. Co prawda jeszcze nie śpię tak dobrze jak kiedyś, ale znalazłam się na dobrej drodze do zmian i to bez wsparcia chemii! Może nareszcie się wyśpię? tags: zdrowie, medycyna, lekarstwa, bezsenność