Sunday, June 9, 2013

[Sport]W jaki sposób znaleźć swoją pasję

Nie tak dawno mój narzeczony zmienił swoje hobby, gdyż brakowało mu konkretnej dawki adrenaliny. Oczywiście nie zapytał mnie o zdanie, po prostu znajomi w pracy go namówili i jakoś tak wyszło, że zdecydował się z nimi chociaż raz pojechać. Na początku miał dosyć spore wątpliwości czy wspinaczka to sport dla niego, ale szybko zmienił podejście. Obecnie nie wyobraża sobie wolnej chwili bez wrzucenia do torby rzeczy i wyjazdu na Jurę lub w inne okolice. Każdy sport jednak trochę kosztuje, zwłaszcza jeśli trzeba kupić całe wyposażenie. Świetnie pamiętam, kiedy wspólnie z jego kolegą wybraliśmy się do centrum handlowego, po ten kompletny sprzęt wspinaczkowy. Chłopcy udali się w kierunku sklepu sportowego tymczasem ja, wykorzystałam tą sytuację i postanowiłam zrobić zakupy w galerii. Najzabawniejsze było to, że o wiele szybciej uporałam się ze wszelkimi spraw unkami, niż oni! Nawet zdobyłam rzeczy potrzebne na obiad, a oni dalej stali na butach. Bodaj pierwszy raz widziałam tak niepewnych mężczyzn. Najbardziej jednak wystraszył mnie końcowy rachunek. Nie wiem kto rzekł, że sport jest tańszą formą aktywności. Nawet karnet na siłownie jest znacznie tańszy od tego ekwipunku. Oby tylko go użył. tags: sport, wspinaczka, sprzęt sportowy, akcesoria sportowe, re