Saturday, June 8, 2013

[Rozrywka]Moja miłość - malowanie

Nareszcie postanowiłam, że czas zacząć rozszerzać swoje hobby poza prywatną pracownią i domowym zaciszem. Uwielbiam szkicować i malować. Nie ma znaczenia dla mnie metoda lecz czas, który spędzam nad płótnem. Niegdyś niesłychanie dawno temu, gdy jeszcze byłam małym dzieckiem rodzice zabrali mnie na dodatkową plastykę. Dwa razy w tygodniu spędzałam czas w grupie, gdzie opiekę nad nami sprawowała osoba o niewiarygodnym talencie. Chyba zawsze jej tego zazdrościłam. Potem jednak wszystko się urwało i teraz pozostały tylko wspomnienia. Mam teraz wielki żal do siebie, że przestałam rozwijać tę pasję. W gruncie rzeczy tęsknie za tamtymi latami nauki. Naszło mnie w związku z tym, żeby zapisać się na zajęcia warsztatowe do pałacu młodzieży i nawet udało mi się natrafić na grupę osób w moim wieku. Niezwykle mnie zdumiało, gdy moja przyjació� �ka także postanowiła się zapisać. Ostatecznie tutaj największe znaczenie ma rozrywka nie talent. Razem poszłyśmy kupić parę najistotniejszych rzeczy, jak mazaki, farby i ubrania ochronne, aby się przez przypadek nie poplamić. Nareszcie zrealizowałam moje marzenie! Jestem niesamowicie szczęśliwa, że będę mogła rysować i poznam ludzi o takich samych zamiłowaniach. tags: hobby, rozrywka, rysowanie, malowanie, plastyka