Sunday, June 23, 2013

[Rozrywka]Wspólny wieczór z koleżankami

Jakiś czas temu umówiłam się wraz z koleżankami na damskie pogaduszki w naszej ulubionej kawiarni. Staramy się z reguły raz w miesiącu znaleźć czas na długie plotkowanie o naszych planach i problemach. Każda z nas ma swoje życie, a spora część już pozakładała rodziny, więc czasu dla siebie nie mamy zbyt wiele. Mimo to uwielbiam te nasze spotkania. Każda z dziewczyn ma mnóstwo do powiedzenia i przenigdy nie możemy narzekać na nudę. Ostatnim razem jakoś szczególnie zainspirował nas temat kosmetyków. Jako, że cierpię na przesuszoną skórę mogłam skorzystać i popytać dziewczyny o radę. Jedna z nich zaleciła mi balsamy marki Nuxe. Wyjątkowo dobrze sprawdziły się w jej wypadku i naprawdę je poleca. Później podzieliłyśmy się swoją opinią odnośnie kosmetyków do makijażu oraz naszych ulubionych balsamów do ciała. Na końcu nadeszła wreszcie pora na świeżo upie czone mamy, które musiały trochę ponarzekać na temat wrażliwej skóry niemowląt. Z tego co kojarzę był zaledwie jeden produkt, który razem zachwalały. Nazywał się Mustela. Ja osobiście nie znam się na tym, bowiem nie mam dzieci. Każde zebranie kończymy gorącymi plotkami o facetach, ubraniach i męczącej pracy. To nasze zasłużone kilka godzin relaksu. tags: kosmetyki, uroda, kobieta, rozrywka, moda