Friday, June 7, 2013

[Rozrywka]Jak zaprojektować własnego pluszaka?

Jakiś czas temu razem z kuzynką wpadłyśmy na impuls, aby zacząć szyć własne maskotki. Póki co, to jedynie nasze hobby. Każda z nas ma przydzielone odpowiednie zadania. Moim obowiązkiem są rysunki koncepcyjne i stworzenie szczegółowych szablonów. Wszystkim wydaje się, że moja praca jest łatwa i przyjemna. W praktyce faktycznie daje mi to sporo satysfakcji, lecz trzeba też ostro kombinować. Najpierw powstają tzw. szkice robocze. Jest ich całkiem dużo. Wszystkie postacie próbuję rozrysować z każdej perspektywy. Potem wymagana jest pierwsza selekcja. Wyrzucam te, które wydają mi się do niczego. Resztę lekko zmieniam i poprawiam. Najlepsze rysunki przyklejam przy pomocy taśmy klejącej do tablicy i przez długi czas zastanawiam się nad optymalną wersją. Oczywiście proszę o opini� � także inne osoby, w tym moją kuzynkę i bliskich. Na koniec ogłaszam zwycięzcę. Jego postać przerysowuję na dużo większej kartce i potem ustalam pojedyncze części, z który konstruuję szablon. Później już całość zależy od mojej kuzynki. To ona dobiera tkaniny i szyje wszystko wedle tego, co jej podesłałam. Na razie jest to raczej czasochłonna praca i stawiamy dopiero małe kroczki, ale przynajmniej tworzymy coś absolutnie swojego! tags: maskotki, pluszaki, dom, hobby, rozrywka