Thursday, June 20, 2013

[Rozrywka]Moje długo wyczekiwane wczasy

Nareszcie doczekałam się swoich wymarzonych wakacji! Tego roku aczkolwiek planuję pojechać trochę dalej niż zazwyczaj. Już rok temu zadecydowaliśmy z narzeczonym, że dla odmiany jedziemy do słonecznej Chorwacji, gdzie wynajmiemy mały domek. Całkiem sprawnie poszło nam zorganizowanie noclegów i innych, istotnych spraw. Został wyłącznie przegląd samochodu i zakupy. Muszę przyznać, że z tych wszystkich emocji ostatnimi czasy nie umiem za bardzo spać. Wciąż wyobrażam sobie, jak to będzie. Kreuję wiele scenariuszy naszego wyjazdu i rankiem wyglądam jak autentyczny zombi. Aż sama się przestraszyłam patrząc w lustro. W końcu nie potrafiłam już ze sobą wytrzymać i zaczęłam poszukiwać na bezsenność lekarstwa. Lista przeróżnych medykamentów mnie zamurowała. Ja osobiście wolę naturalne środki, ale jak sami wiecie na bezsenność leki na jczęściej posiadają mnóstwo paskudnej chemii. Dobrze, że moja mama zawsze ma pojęcie, co można zastosować i zaleciła mi swoje ziółka. Na początku nie dostrzegłam żadnej różnicy. Jednakże po dwóch dniach rzeczywiście wyluzowałam się i bez problemu przespałam calutką noc. Moja głowa w końcu sobie odpoczęła. Zapewne do samego odjazdu będę musiała pić moje napary, ale to najmniejszy problem! Stanowczo liczę na świetne wakacje. tags: wakacje, urlop, rozrywka, lekarstwa, bezsenność