Friday, June 21, 2013

[Turystyka]Pierwsza wyprawa do Paryża

Od dziecka urzekała mnie plastyka i architektura. Staram się szkicować wszystko co mnie otacza i naprawdę podziwiam artystów. Po raz pierwszy styczność z malowaniem miałam bodajże w podstawówce. To wówczas rodzice zapisali mnie na dodatkowe zajęcia. W mgnieniu oka wciągnęło mnie malarstwo i zapragnęłam poznać wszystkich, najbardziej znanych artystów na świecie. Jednocześnie w gimnazjum, jak i klasie licealnej miałam prowadzone zajęcia ze sztuki, dzięki czemu niedosyt wiedzy został zaspokojony. Przeglądając wszystkie książki i obrazy zechciałam zobaczyć je na własne oczy. Moim celem stał się Luwr. Moje marzenie szybko się zrealizowało. W trzeciej klasie liceum mogłam wraz z koleżankami ze szkoły wyjechać do Francji! Pamiętam jak praktycznie siłą odciągali mnie od obrazów. Jak dla mnie mogłabym siedzieć tam przez cały dzień. Bardzo się cieszę, że mogłam zobaczyć chociaż Millet "Kobiety zbierające kłosy" i dzieło Vincenta Van Gogha. Po powrocie do kraju złożyłam sobie obietnicę, że jeszcze tam wrócę i na spokojnie wszystko przejrzę, bez grymaszących ludzi. Zapewne do końca życia będę oddana swojej pasji. Może sama rysuję jedynie dla zabawy i odprężenia, ale zachwycać się nikt mi nie zabroni. tags: malarstwo, sztuka, architektura, hobby, rysunek